Szerintünk Budapest legjobb önkiszolgáló éttermei

MyCanteen Perc utca házhozszállítás általános információk:

Kedves vendégünk! Köszönjük, hogy érdeklődik ebéd házhozszállításunkkal kapcsolatosan. Bízunk benne, hogy hamarosan Önhöz is házhoz vihetjük az ebédet. Mielőtt megrendelné első ebédjét kérjük, hogy figyelmesen olvassa el az alábbi általános feltételeket. Igyekeztünk minden felmerülő kérdését előzetesen megválaszolni az alábbi dokumentumban. Amennyiben további kérdése lenne kérjük forduljon hozzánk bizalommal e-mailben a info@mycanteen.hu címen.

Házhozszállítási szolgáltatásunkkal elsődlegesen a nagyobb mennyiségű ebéd megrendelők számára szeretnénk elérhetővé tenni ezért a minimális rendelési érték 15.000 Ft. Nem csak cégektől, hanem magánszemélyektől is elfogadunk megrendelést, de csak a minimális rendelési érték felett! 


RENDELJEN TELEFONON!

Minden hétköznap 08.00 – 10.00 óra között leadhatja rendelését telefonon is az alábbi számon: 

+36 70 201 6494

 

Házhozszállítás szolgáltatás előzetes megrendelése:
A házhozszállítás szolgáltatást – még a konkrét ebéd megrendelés előtt – szükséges külön előzetesen jelezni felénk a lentebb megtalálható űrlap segítségével milyen címre történne a kiszállítás. Legyenek kedvesek megadni a cég nevét, a cég pontos címét (ahová az ebédet ki kell majd szállítanunk) és a kapcsolattartó kolléga vagy kollégák nevét és telefonos elérhetőségeit.  A kapott email alapján megvizsgáljuk, hogy tudunk-e a megadott címre szállítani. Ha igen, akkor erről visszaigazolást küldünk e-mailben. A visszaigazolást követően várjuk a megrendeléseket. Előzetesen részünkről nem jóváhagyott címről érkező megrendeléseket nem tudunk teljesíteni!
Kérjük add meg hova történne a kiszállítás!

 

A házhozszállítás területe:
Jelen esetben nem határoztunk meg konkrét kiszállítási területet de a III. kerületben található Perc utcai éttermünk környezetéből érkező megrendeléseket igyekszünk kiszolgálni. Jellemzően az éttermünk 1 km-es sugarú körén belülről érkező megrendelésekre számítunk. Minden esetben, ha igénye lenne a házhozszállításra kérjük egyeztessen kollégáinkkal, mert egyedi elbírálás alapján a házhozszállítás esetenként a megadottnál távolabbra is lehetséges.

 

Aktuális étlap: 
Weboldalunkon illetve a hírlevélben található ételek közül lehet választani.  A rendelhető ételek és azok árai teljes egészében megegyeznek a MyCanteen étterem Perc utcai éttermének aktuális kínálatával. Az aktuális étlap megtalálható a kiszállítást megelőző nap délutánján 15.00 óra után a https://mycanteen.hu/mycanteen-perc-utca/ weboldalon. Amennyiben szeretné e-mailben megkapni az aktuális étlapunkat  javasoljuk, hogy iratkozzon fel hírlevelünkre így az étlapot minden nap délutánján elküldjük Önnek e-mailben. https://mycanteen.hu/hirlevel-feliratkozas-perc-utca/ Az étlapon található árak forintban értendőek és tartalmazzák az ÁFÁ-t. Az árváltoztatás valamint az étlap változtatás jogát előzetes bejelentés nélkül is fenntartjuk. Az esetleges árakat érintő elírásokért felelősséget nem vállalunk. A tévedés, árváltoztatás és elírás jogát előzetes tájékoztatás nélkül fenntartjuk!!!

 

Allergének:
Éttermünket nem állandó étlappal és nem állandó receptekkel működtetjük, és nem szeretnénk egyetlen vendégünknek sem kellemetlenséget okozni egy esetleges elírással ezért a weboldalunkon és a hírlevélben az ételek allergén tartalmának jelölését megszüntettük.  A Perc utcai étteremben dolgozó kollégáink az alábbi telefonszámon (06-30)951-6564 készséggel segítenek Önöknek a konkrét ételek allergén összetevőivel kapcsolatban! Forduljon hozzájuk bizalommal!

 

Minimális rendelési érték: 
A házhozszállítás minimális rendelési értéke 15.000 Ft! Ettől a minimális rendelési tételtől eltérni sajnos nem tudunk.  E-mailenként legalább 15.000 Ft-os megrendelést tudunk elfogadni. Több kisebb értékű megrendelést sajnos nem áll módunkban összesíteni. Azonos kiszállítási címről több megrendelést is elfogadunk azonos napra vonatkozóan azonban minden megrendelésnek egyenként el kell érniük a minimális 15.000 Ft-os kiszállítási értéket.

 

Megrendelés: 
Ebédet megrendelni e-mailben lehet az ebéd kiszállításának napján legkésőbb 10:00 óráig.Kérjük a megrendelés e-mailt az alábbiak szerint küldjék el nekünk:
A levél tárgya: “Ebéd házhozszállítás – + cégnév”
A levélben legyenek kedvesek minél pontosabban megírni, hogy melyik ételből hány adagot szeretnének. Ha olyan ételt rendelnek amelynek a körete változtatható, akkor kérjük írják meg nekünk, hogy az aktuális kínálatunkból elérhető milyen körettel kérik az ételt. Az ételek mellett külön legyenek kedvesek feltüntetni, hogy mely ételekhez kérnek evőeszközöket is. Alapértelmezetten az ételekhez nem küldünk evőeszközt! Hibásan, hiányosan, értelmezhetetlenül leadott megrendeléseket illetve olyan megrendeléseket amelyek nem érik el a minimális rendelési értéket automatikusan törlünk. Ezen megrendelések nem kerülnek kiszállításra!
Legyenek kedvesek a levélben feltüntetni, azt a személyt – és az ő telefonos elérhetőségét is – akit a kiszállító kollégánknak keresnie kell amikor megérkezik a címre és aki az ételeket átveszi és a megrendelést kifizeti.

 

Megrendelés módosítás:
A félreértések és a kellemetlenségek elkerülése végett a leadott megrendeléseken nem tudunk utólag módosítani.  Ezért kérjük Önöket, hogy a megrendelés leadásakor legyenek körültekintőek.

 

Megrendelés lemondása: 
Korábban leadott megrendelést legkésőbb a kiszállítás napján 10:00 óráig elküldött lemondással tudunk elfogadni. Leadott megrendelést csak teljes egészében tudunk törölni. A megrendelésben szereplő egyes tételeket sajnos nem tudjuk törölni. A nem vagy késve lemondott megrendeléseket kiszállítjuk.

 

Csomagolás: 
Az ételhez alapértelmezetten járó csomagolást nem számítjuk fel
megrendelőink számára. Általában a főételt a körettel együtt egy dobozba tesszük. Amennyiben ettől eltérő módon kérik az ételt úgy az extra csomagolás – egységes 100 Ft / csomagolás áron – felszámításra kerül. Igény szerint minden étel mellé szintén ingyenesen küldünk evőeszközt de csak abban az esetben, ha az adott étel mellett szerepelt erre vonatkozó kérés.

 

Kiszállítás: 
Az előző nap 15.00 és a kiszállítási nap 10:00 óra között leadott megrendeléseket 11:00 – 13:00 óra között szállítjuk házhoz. A kiszállítás egy meghatározott útvonal szerint történik ezért a megadottnál pontosabb kiszállítási időpontot sajnos nem tudunk adni. A kiszállítást egy alkalommal kíséreljük meg, ezért kérjük a tisztelt megrendelőket, hogy gondoskodjanak róla, hogy a kiszállítási időablak alatt elérhetőek legyenek és szükség szerint gondoskodjanak róla, hogy legyen valaki aki helyettük az ételeket át tudja venni a szállító kollégánktól, mivel ismételt kiszállításra sajnos nincs lehetőség!

 

Kiszállítási költség: 
A 15.000 Ft-ot meghaladó megrendelések esetén kiszállítási költséget nem számítunk fel!

 

Fizetés: 
Az ételekért a kiszállításkor, a szállító kollégánknál kell fizetni, készpénzben bankkártyával vagy szép kártyával. Készpénzes fizetés esetén kérjük készítsék ki a várható szállítási költséget előre. Bankkártyás fizetés esetén a teljes megrendelési értéket egy tranzakcióval tudják teljesíteni. Nincs lehetőség a megrendelést több kártyával és több tranzakcióval rendezni. Céges megrendelők esetében átutalásos fizetésre is van lehetőség, de ehhez szükséges, hogy a számlafizetővel szerződést kössünk. Amennyiben cégként, átutalással szeretne fizetni kérjük jelezze ezt felénk e-mailben az info@mycanteen.hu e-mail címen.

 

Étlap változás: 
Abban az esetben, ha a megrendelést követően valamilyen előre nem látható okból kénytelenek vagyunk változtatni az étlapunkon akkor a megrendelésben leadott étel helyett az azt helyettesítő ételt visszük ki. Kivételt képez ez alól, ha a megrendelésben az adott étel mellet fel lett tüntetve valamilyen módon, hogy étlap változás esetén nem kérnek helyettesítő terméket. Amennyiben ez feltüntetésre kerül akkor nem viszünk a megrendelt étel helyett mást.

 

Reklamáció: 
Amennyiben a megrendelt étellel nem elégedett, kérjük a kiszállítást követő 3 órán belül a problémáját írásban jelezni felénk az info@mycanteen.hu e-mail címen. Kollégáink 24 órán belül kivizsgálják az esetet és igyekeznek kárpótolni a megrendelőt amennyiben a reklamációja jogosnak bizonyul.

 

Sikertelen kiszállítás: 
Amennyiben kollégánk a kiszállítás nem tudja teljesíteni mert pl. a megadott kapcsolattartó nem elérhető, nem talál senkit a helyszínen vagy nem veszik át a megrendelést a címen úgy a szállítás sikertelenségét követően  az előzetes cím jóváhagyáskor megadott adatokra elküldjük a számlát. A számla kiegyenlítéséig nem tudunk erről a címről a továbbiakban megrendelést befogadni.

Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani.
A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close